Maaklerteenus

Kinnisvaramaakleri teenus hõlmab kogu müügi või usaldusväärse üürilise leidmise protsessi.

Eestis tegutseb hinnanguliselt ca 2800 maaklerit, kellest vaid 250 on kutselised maaklerid, st läbinud vajalikud koolitused või õppe, omandanud vähemalt 2 a kinnisvaratöö kogemust ning läbinud Eesti Kinnisvaramaaklerite Kutsekoja eksami. Maakleri kutse omamine võiks olla kliendi jaoks maaklerit valides tähtis, sest see näitab maakleri pädevust ning ka pühendumust oma ametile.

Elamu Kinnisvara esindab ikka kutseline maakler 🙂

Maaklerteenuse maksumus ei pea olema ülejõu käiv. Küsi pakkumist ning kindlasti leiame lahenduse!

Kinnisvara müük

  • kinnisvarale õige turuhinna määramine;
  • nõustamine, vajadusel objekti lavastamine;
  • info kogumine ning kuulutuste koostamine
  • professionaalse fotograafi abiga fotode tegemine ( vajadusel droonifotod või video);
  • reklaammaterjalide koostamine ( nt plakatid, flaierid, infolehed)
  • kinnisvara reklaam suuremates kinnisvaraportaalides ja sotsiaalmeedias ( sh ka tasuline reklaam);
  • huviliste päringutega tegelemine ja objekti esitlemine;
  • kliendipäevade korraldamine;
  • kinnisvara pakkumine kliendibaasis olemasolevatele potentsiaalsetele klientidele;
  • vajadusel ja võimalusel välireklaam;
  • koostöö ka teiste ettevõtete maakleritega. Maaklerite vaheline koostöö kiirendab tehinguni jõudmist;
  • tagasiside andmine (huviliste arv, näitamiste arv, klientide tagasiside jms).
  • tehinguks vajaliku korrektse vajaliku dokumentatsiooni koostamine;
  • notaritehingus osalemine;
  • kinnisvara üleandmisel osalemine ning üleandmis-vastuvõtuakti koostamine.

Kinnisvara üürile andmine

Kinnisvara üürileandmisel sisaldab maaklerteenus järgmist:

  • kinnisvarale õige turuhinna määramine;
  • nõustamine optimaalse tulemuse saavutamiseks;
  • objekti lavastamine;
  • info kogumine ning kuulutuste koostamine
  • professionaalse fotograafi abiga fotode tegemine ( vajadusel droonifotod või video);
  • reklaammaterjalide koostamine ( nt plakatid, flaierid, infolehed)
  • kinnisvara reklaam suuremates kinnisvaraportaalides ja sotsiaalmeedias ( sh ka tasuline reklaam);
  • huviliste päringutega tegelemine ja objekti esitlemine;
  • kliendipäevade korraldamine;
  • kinnisvara pakkumine kliendibaasis olemasolevatele klientidele ning uute potentsiaalsete huviliste otsimine;
  • vajadusel ja võimalusel välireklaam;
  • üürilise taustakontroll;
  • regulaarse tagasiside andmine;
  • lepingu ning aktide koostamine ning üleandmisel osalemine.